Tema: Re: Kas visgi negerai su kraujo spaudimu?
Autorius: ALORA
Data: 2013-11-21 11:09:46
geras biarniukas.
bet sveikatos prasme sunku pasakyt, kas geriau, ar kai kas tom pačiom
rankom, ar kai gauni plastike supakuotą apsauginėje atmosferoje
vakuuminizuotą gamaspinduliais apšvitintą visiškai sterilų kažką, kuriame
tikrai jokiais būdais neužsiveis jokia bakterija. pamastyk, kodėl
išsvajotuose vakaruose staiga prireikė įvesti maistui terminą pvz., UK
organic arba DE bio - tai čia, žinok, tie, kuriems gaminant maistą daugybės
sterilizantų naudot negalima ir jų produktuose netgi gali veistis
bakterijos. Aš čia nesuvedu į smėlio dėžės lygio pamąstymą apie tamstos
kolegų birkas.
Ir dar pagalvok, kaip tada vadinasi tas maistas, kurį tu su tokiu
pasididžiavimu UK gamini ar apdoroji ar dar kaži ką - inorganic? o DE -
chemo?

Aš kažkaip vienu metu buvau pamanius (Diadis subalamūtyjo), kad tamsta
ieškai intelektualaus darbo. Bet, kaip pakuotojui, galiu pasakyt - varyk
atgal į tą savo UK ar belekur. Nieko nėra debiliškiau, kai kažkoks grybas iš
sup... užsienietiško fabriko atsivelka namo ir pradeda aiškinti, kad TEN
buvo viskas geriau ir dar manosi galįs pamokyti čia gyvenančius. Taip
sakant, čimodaną susikrauni ir varyk anglosaksams grybų ravėt ir kaip kekšė
parsidavinėt jų - ne tau ir ne su tavo pagalba - sukurtoms socialinėms
sistemoms

Tundra ir čiukčius, čia dar buvo komplimentas, kurį atsiimu

"Mr.Green"  wrote in message news:l6j8s6$i0u$1@trimpas.omnitel.net...

Tarp kitko, aš pasinaudojęs tualetu rankas visados nusiplaunu, taip kad
tundros su savimi nesitampau. Labai tamstai patiktų, jei palaikęs už birkos
pardavėjas tamstai mėsą ar sūrį svertų?