Tema: Re: Kas visgi negerai su kraujo spaudimu?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-11-20 23:16:54
Tarp kitko, aš pasinaudojęs tualetu rankas visados nusiplaunu, taip kad
tundros su savimi nesitampau. Labai tamstai patiktų, jei palaikęs už birkos
pardavėjas tamstai mėsą ar sūrį svertų?

"ALORA"  wrote in message news:l6j852$hf4$1@trimpas.omnitel.net...

tai ko gi išvažiavai iš tos nuostabiosios UK, m?
Čiukčinui visur tundra, nes jis ją su savim tamposi.

"Mr.Green"  wrote in message news:l6j6l4$g80$1@trimpas.omnitel.net...

O kas tas toks per daiktas yra "gerai subalansuotas F20"?
Tarp kitko - atidirbau pirmas tris dienas pas vieną iš stambiausiu LT
darbdavių. Atvirai pasakius nykus vaizdelis ir higienos, ir vadybos klausimu
lyginant su UK. Matyt aš vėl susikrausiu ryšulėlį ir atgal į fabrikėlį. Kaip
galima iš tualeto pašikus eiti tiesiai su maistu dirbti nenusiplovus rankų?
Anglijoje fabrike reikėjo 4 kartus rankas plauti norint suvaikščioti vieną
kartą į tualetą. Tundra ta Lietuva.