Tema: Re: Kas visgi negerai su kraujo spaudimu?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-11-20 22:39:00
O kas tas toks per daiktas yra "gerai subalansuotas F20"?
Tarp kitko - atidirbau pirmas tris dienas pas vieną iš stambiausiu LT
darbdavių. Atvirai pasakius nykus vaizdelis ir higienos, ir vadybos klausimu
lyginant su UK. Matyt aš vėl susikrausiu ryšulėlį ir atgal į fabrikėlį. Kaip
galima iš tualeto pašikus eiti tiesiai su maistu dirbti nenusiplovus rankų?
Anglijoje fabrike reikėjo 4 kartus rankas plauti norint suvaikščioti vieną
kartą į tualetą. Tundra ta Lietuva.

"ALORA"  wrote in message news:l69npt$ts9$1@trimpas.omnitel.net...

nu kodėl "atsirado kvailys". Pažiūrėk, ponas žalias parašė kelias temas,  į
kurias atrašė daug išsidirbinėtojų, bet jis nuosekliai, be jokių emocijų,
ėjo savo linija ir vystė savo temą. Manau, kad tokią savybę darbdavys dali
gerai išnaudoti.

Visgi aš buvau bepradedanti manyt, kad čia koks gerai subalansuotas F20
atvejis, ar dar kokie durmanai, nes bet kuris normalus standartinis pilietis
būtų jo vietoj jau susiparinęs ir nustojęs čia rašyti

"Arun@sUser"  wrote in message news:l65est$v83$1@trimpas.omnitel.net...

Nieks jo ten nepriima.
Ant Lietuvos net 7 (!) darbdaviams pasiunte CV, ir, isivaizduok, atsirado
kazkoks kvailys...