Tema: Re: Kas visgi negerai su kraujo spaudimu?
Autorius: ALORA
Data: 2013-11-17 08:30:21
nu kodėl "atsirado kvailys". Pažiūrėk, ponas žalias parašė kelias temas,  į
kurias atrašė daug išsidirbinėtojų, bet jis nuosekliai, be jokių emocijų,
ėjo savo linija ir vystė savo temą. Manau, kad tokią savybę darbdavys dali
gerai išnaudoti.

Visgi aš buvau bepradedanti manyt, kad čia koks gerai subalansuotas F20
atvejis, ar dar kokie durmanai, nes bet kuris normalus standartinis pilietis
būtų jo vietoj jau susiparinęs ir nustojęs čia rašyti

"Arun@sUser"  wrote in message news:l65est$v83$1@trimpas.omnitel.net...

Nieks jo ten nepriima.
Ant Lietuvos net 7 (!) darbdaviams pasiunte CV, ir, isivaizduok, atsirado
kazkoks kvailys...