Tema: Re: spaudimas
Autorius: ALORA
Data: 2013-07-12 21:00:26
tau nieks neliepia to daryt, tai viena, tad nereikia čia peizėtis apie '3l
arbatos' - visų pirma tiek išgerk, po to aiškink.
Tai ne joks ne plovimas, o normali vandens apykaita ir elektrolitų iš maisto
gaunama pakankamai. O vadovėlinių tiesų aš čia tamstai aiškinti
biocheminiam-fizikiniam lygmenyje nesiruošiu - jos yra vadovėly
kur yra tavo čiakros ir nuo ko jos krinta vadovėlyje nėra, aš to nežinau ir
žinot nenoriu

"Uu"  wrote in message news:krp2t4$l2n$1@trimpas.omnitel.net...

Tai šitą, jei per dieną kokius 3 ltr žalios-geltonos arbatos išgert -
vistiek būtų dehidratacija?

Man rodos, kad kiek padauginta čia to vandens. Ilgą laiką tiek gert gal
nereikia. Tik kol spaudimas nukris arba čiakros nuo šlapimo atsivers :)

Ir dar tokia mintis - jei jau daryt plovimą su daug vandens, tai
elektrolitų pusiausvyrą irgi derėtų nepamiršt.