Tema: Re: spaudimas
Autorius: ramunas
Data: 2013-07-01 09:50:15
galima placiau ?
man pvz daznokai skauda galva. ypac rytais. Kai nuvaziuoju pas mama, kuri
turi matuokli irgi is tu mandresniu (nusipirko po to kai ligonineje pabuvo
del spaudimo), pasimatavus daznai rodo nuo 140 iki 160 virsutine riba.
Apatine rodo ~80.
Sportuoju (begioju) 4/5 kartai per savaite, nerukau, darbo metu geriu 3
puodelius kavos per diena .. :/ Pries kokius 3 metus norejau priduoti kraujo
tai neeme, nes per tirstas. Hemoglobino labai daug ... jei neklystu arti
200. dabar nzn kas su krauju :/
Vertetu issitirti ka nors ?