Tema: Re: spaudimas
Autorius: CodeC
Data: 2013-07-10 20:44:03
On 2013.06.29 16:30, Kirvis wrote:
> Isigijom zaisla namie, bet tas zaislas parode auksta spaudima. stebint
> kelinta para ~ 150/100 pulsas ~ 63-76. jau eit pas daktarus? trecia
> desimti nesenai baigiau.
>
> rukyt beveik neberukau. kavos niekad negeres. pusmeti nebesportuoju.

i tema is kitos puses - spaudimas zemas. t.y. siandien du kart po darbo
matavausi vaistinej - 110x53 @ 56, 101x64 @ 57
mano siaip visada zemokas budavo, nuo pat vaikystes. ejau matuotis nes
jau antra para ikyriai skauda galva. metu 30, ugis 182, svoris 75.
kavos isgeriu 1-2 per diena, sportuoju 5-6 kart savaitej (dviratis,
prisitraukimai, etc.). nesenai truputi padidinau kruvi.  ar gali buti su
tuom susije? nerukau, alkoholio irgi gan retai kukliom dozem. vandens
geriu normaliai. ar verta eit darytis kokius tyrimus?