Tema: Re: vir�kinimo keistumai..
Autorius: ALORA
Data: 2013-05-21 08:49:00
aš nežinau, iki kiek tai daro Lietuvoje, bet Vokietijoje kitą dieną bulka
tikrai sumedėja :) Juokingiausia, kad kai kurios kepyklos savo senomis
bulkomis savo ekologines duonkepes kūrena :)
Iš esmės, su tom pjuvenom galėtume susidoroti. Bėda ta, kad įstatymas
nereglamentuoja IŠ KUR tos pjuvenos ir kaip tas medis turi būti auginamas ir
ruošiamas pavirsti į duoną :) Reglamentuoja tik, kuo tas pjuvenas galima
apdoroti, kad skrandis per daug nesiraukytų

"RaR"  wrote in message news:kndsl8$bgf$1@trimpas.omnitel.net...

Na, ta celiuliozė nieko baisaus, sako, žarnyną pravalo. O jei pastoviai
į virškinimo traktą stumsime celiuliozę, gal ir pas mus ilgainiui tų
infuzorijų užsiveis, kurios ją padeda karvėms virškinti? Su pjuvenomis
kiek sudėtingiau, ten ne vien celiuliozė, čia jau ir infuzorijų nepakaks.