Tema: Re: virškinimo keistumai..
Autorius: Alee
Data: 2013-05-19 11:50:19
Ko gero, nuo valgymo prieš miegą. Dėl peristaltikos: sakyčiau, kuo
intensyvesnė - tuo geriau.. Tik virškinimo traktui irgi reikėtu duoti
pailsėti, kai ilsiesi pats :)

Yra toks plačiai paplitęs patarimas - nevalgyti X valandų prieš miegą. Tai
va, tas X-as - labai individualus reikalas...
Aš stengiuosi nebevalgyti (nors ir ne visad gaunasi, aišku) po 19 val (einu
miegot maždaug 23:30) - tada būna viskas OK iš ryto. O žmonai, pvz, toks
įspūdis, kad absoliučiai dzin - gali, kad ir prieš pat miegą sušlamšti torto
gabalą ar dar kokio sunkaus maisto, ryte vistiek, kaip agurkėlis..