Tema: Re: virškinimo keistumai..
Autorius: ALORA
Data: 2013-05-20 13:01:19
aš manyčiau, kad didžiausia nesąmonė yra maišyti tautas į vieną katilą.
Naujojoje Gvinėjoje buvo rasta tauta, kuri maitinosi 98 proc. topinambais,
t.y., vien angliavandeniais, be jokių baltymų. Ir buvo sveiki bei pilni
baltymų, daugiau nei tūlas vakarietis. Jų žarnyne gyveno clostridium
perfingens, kuri anaerobinėmis sąlygomis gebėjo gaminti esencialines
aminorūgštis. Tiek mano kuklus asmuo, tiek tamsta greičiausiai patiestume
kojas ir nuo klostridijos, ir nuo aminorūgščių nevartojimo. Eskimų mityboje
pagrindinę dalį sudarė riebalai, šiek tiek mažiau baltymų ir mažutėlytė
dalelė angliavandenių. Ir aterosklerozės bei kitos negandos juos kankino
bent jau ne daugiau, nei tūlą standartinį vakarietį. Tad nepradėkim daba
ginčytis, kaip kažkas kažkur tūkstančius metų maitinosi, net tai nebūtinai
taikytina mums.
Dar vieną prisiminiau - senovės Lakonija, kareiviai ten gaudavo dubenį
putros tik einant prieš miegą, visą dieną - nieko. Tai buvo patys stipriausi
ir ištvermingiausi kariai visoje Antikoje. Bet čia pagrindinis dalykas buvo
labai mažas maisto kiekis. Su labai mažu maisto kiekiu gali jį valgyti bet
kada, organizmas su juo tikrai susidoros ir viską įsisavins iki paskutinės
molekulės. O kai ėdama kaip prie lovio pripuolus, tada organizmas ne tik
atsisako virškinti tam tikrus sunkiau skaidomus produktus, bet ir
neįsisavina maistingųjų dalių.

"RaR"  wrote in message news:kncj13$rb8$1@trimpas.omnitel.net...

Daugelyje tautų, pvz. kad ir pas prancūzus, sočiausias dienos pavalgymas
vyksta vakare, gerokai po 18 val., greičiau nuo 20-os, ir jie neturi
daugiau virškinimo problemų nei kiti. Dėl to, kad angliavandeniai yra
ilgai grojantis ir ilgai virškinamas maistas, irgi drįsčiau nesutikti. O
dėl mitybos, tai mano pastebėjimais ne tiek svarbu ką valgai, jeigu su
virškinimu viskas tvarkoje, o va sėdimas gyvenimo būdas tai gali sukelti
tam tikrų problemų. O kai atsiranda kažkokių virškinimo problemų,
universaliai sveikos mitybos kaip ir nėra - jeigu negali sutvarkyti tų
sutrikimų, reikia nustatyti su kuo tavo organizmas sunkiau tvarkosi, ir
tų maisto produktų vengti.