Tema: Re: papildai ir vitaminai
Autorius: ManXP
Data: 2013-05-12 17:29:21
Papildu vartot negalima, nes jau po pirmos dozes nuo ju susipisa inkstai ir
kepenys, nuplinkama, ir nestovi. Jei netiki, paklausk Aloros

"drakosha"  wrote in message news:kmntr0$ig8$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū už patarimus.

Dar pora klausimų: čia rašėt apie blogus papildus. Ar į juos įeina ir
visokie Triovit, Magnis B6 ir kiti? Nes man gydytojai išrašė tipo
vitaminų, o dabar pastarųjų išvis nėra, visur tik papildai.

Ar yra produktų, kurių išvis negalima valgyti, nes jie žalingi? Na
gerai, tarkim, įveiksiu trauką tortams, eklerams ir šokoladiniams
triufeliukams ;p~, bet ko man dar atsisakyti? Žinau, kad čipsai su alum
kenksminga, po kelis kartus keptuvėj šildytas maistas tipo
kancerogeniškas... ar yra koks nors sąrašas?

Va, gugle pasirankiojau visokio š...

http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/nuodai-is-gamtos-10-maisto-produktu-kurie-itin-kenksmingi-zmogui-i.d?id=57352589

Čia visokių E sąrašas ir pan.

http://www.sveikatosbankas.lt/sveikatos-bankas-/sveika-gyvensena-/kenksmingų%20maisto%20priedų%20lentelė/