Tema: Re: anticholesterolinė ir šiaip dieta
Autorius: ALORA
Data: 2013-05-08 11:26:47
nenori - kaip nori, aš juk tau nieko nesiūlau :)
Bet gali pasidaryti testą - viską, ką valgai, dedi lygiai tokią pačią
porciją atskirai, dienos pabaigoj pasižiūri, kiek suėdei. Gali pasverti,
maždaug įvertinti kalorijas. Dažniausiai tai labai padeda :)

Bet vėlgi - aš nieko nerekomenduoju, nes nežinau, nei koks tavo BMI, nei
kokios problemos, nei koks metabolizmo tipas. Galbūt tavo pagrindinė
problema visai kitur. Bet aš esu tikra, kad kiekvienas paprastas
mirtingasis, sumažinęs savo racioną 20proc., to net nepastebėtų, kalbant
apie alkį. Bet tai jau labai padėtų. O sumažinus 20proc ir pradėjus truputį
rinktis maistą ir valgymo laiką (organizmui prie to prisitaikius ir ėmus
geriau virškinti sumažėjusį maisto kiekį), galima eiti ir toliau. Bet nieks
neverčia to daryt, gali pirkti tonomis maistą, + 'geresnį maistą', nes
'visur visko trūksta', tada + vitaminus ir paskui + vaistus. Tada būsi
geras, mylimas ir naudingas visuomenės atstovas ;)

"Gipsas"  wrote in message news:kmcpd3$ub8$1@trimpas.omnitel.net...

AIK TU PIAKLON SU SAVO 70 PROC.! :)
zmogu bandaut verti ar ka? manau cia tikrai per didelis stresas
organizmui...cia jau butu ziauri dieta...nemanau kad taip reiketu startuoti