Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: ALORA
Data: 2013-01-17 22:25:25
:) visko neskaičiau, labai jau daug raidžių, ale baisiai provincija atsiduoda. Ir nepilnavertiškumo kompleksais.
Lietuvys su runkeliu ir kanklėmis būti negali, būtinai turi rinktis ruskį arba vakarietį. Man pvz., lietuvisas su
kanklėmis ir runkeliu yra žavus ir man dėl to visai ne gėda ir aš nesijaučiu dėl to vakaruose arba rytuose prastesnė.
jei vakarams ar rytams tai nepatinka - tai jų problema.

Taigi, galim įvesti Užkalnio sindromo apibrėžtį - progresuojantis depresiškai manjakinis nepilnavertiškumo ir
partiofilijos degeneracijos kompleksų komplektas
Beje, mes jau turėjom tokį labai panašų Žemkalnį, gal visgi jo vardu reiktų vadint. Šunauja ir kirmėlynu jis pasakė
daugiau, nei Užkalnis visu tu straipsniu :)