Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: RaR
Data: 2013-01-11 22:04:03
Vis tik neabejotinai JAV korupcijos yra žymiai mažiau nei daugelyje
Europos šalių. Bet čia ne apie šalių kultūras. Esmė tame - ar yra
kažkokios objektyvios taisyklės ką galima registruoti ir ką ne, ar
palikta valdininkui spręsti praktiškai "iš lempos". Kai iš "lempos" -
korupcijai sąlygos labai supaprastėja. O kad to paties vaisto
registravimui Lietuvos rinkoje reikia mažesnio kyšio nei kokioje
Rusijoje ar Kinijoje - anoks čia Lietuvos nuopelnas.

Na taip, reikalauja, tai man ir keista, kad be tokių tyrimų galima
užregistruoti vaistą tokioje nemažoje ir nelabai atsilikusioje šalyje
kaip Prancūzija.