Tema: Re: Vel apie brangu cukru
Autorius: CatBlack
Data: 2013-01-15 11:10:02
Kur cia zala, gal geletum ivardinti?

Arbatu ir dantu pastu nera vaistu registre - vienos prie maisto papildu, kitos - prie kosmetikos.

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:kd1m2m$8e8$1@trimpas.omnitel.net...
Na, tai ta Lietuvos vaistų registracijos sistema yra dar idiotiškesnė
nei aš maniau. Tai tik sustiprina mano įsitikinimą, kad tokia, kokia ji
yra - ne tik kad nereikalinga, bet ir žalinga. Kuriam galui tiems
homeopatiniams kažkokia registracija? Tai gal ir vaistinėse
pardavinėjamos arbatėlės bei dantų pastos registruojamos tame registre?