Tema: Re: Boreliozė
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-18 16:50:18
nu moksliškai įdomu, kokios autoimuninės ligos susietos su kontakto su užkratais nebuvimu? Kiek žinau, tai yra biškį
atvirkščiai, skiepai bandomi sieti su autoimuninėmis ligomis, nes jas sukelia būtent nenormali imuniteto reakcija į
užkratą, todėl manoma, kad ją gali sukelti ir skiepas

'skiepais dusinti', sakyčiau, visai gera alegorija, perkeltine prasme išsakanti sakytojo požiūrį į procesą :)