Tema: Re: Boreliozė
Autorius: RaR
Data: 2012-06-18 10:26:48
1. Dėl to apkrovimo, tai yra nuomonių, kad kažkoks bazinis imuninės
sistemos apkrovimas kaip tik reikalingas. Pvz. kai žmonės labai
steriliai gyvena, tai imuninė sistema pradeda reikštis visokių alergijų
ir autoimuninių ligų pavidalu. Naminiai gyvūnėliai dažnai irgi gan
steriliai laikomi lyginant su jų laukiniais giminaičiais.

2. Maniau, kalba ėjo tik apie šunį. Jei kalbama apie šeimininką - tada
taip, argumentas dėl dusinimo priimtas.