Tema: Re: Boreliozė
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-14 21:07:15
taip. ir prieš tai nepapūsi. Šiaip aš stengiuos gydytojus tik diagnozės nustatymui naudoti, bet jie tam mažai tinka :(
Bet kai sako, boreliozės II stadija, nepasakysi juk, kad antibiotikų nereikia.

Ne tik farmacijos pramone klesti, bet ir visokių ant žmogelio arba į žmogelį įmontuojamų aparačiukų. Šiam tikslui toks
dalykas, kaip prevencija, akademinėje medicinoje visiškai išnyko