Tema: Re: Atsibundu kasnakt ta pacia minute
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-05 20:11:59
šian buvau psichosomatikos paskaitoj ir paklausiau dėl tų refleksų išsivystymo žmogui. Anot tamstos dėstytojo, tokiam refleksui
nesąmoningai susidaryti, žmogui reikia mėnesių ir gal net metų. Jis papasakojo apie eksperimentą, kurį darė univere su psichologijos
studentais - buvo tiriama miego REM fazė - greitasis miegas. Studentai 3 mėnesius miegojo miego laboratorijoje ir buvo 1 kartą per
naktį pažadinami maždaug tuo pačiu laiku REM fazės metu. Per 3 mėnesius 80 proc. studentų išsivystė įvairaus lygio psichozės, kurios
savaime praėjo pradėjus vėl normaliai miegoti. Bet nė vienam neišsivystė sąlyginis refleksas pabusti tuo metu.

bet kuriuo atveju, toks prabudinėjimas dėl bet kurios priežasties yra blogis