Tema: Re: Atsibundu kasnakt ta pacia minute
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-01 10:23:22
nu bet tai tas sąlyginis refleksas nė iš šio nė iš to neišsivysto, tam turi būti išorinis dirgiklis ir apdovanojimas. Prisiminkit
sadistą Pavlovą, kuris šuniukams fistules įsiuvinėjo, lemputes junginėjo ir kitaip juos pypino.

Kai aš kažkada kalnuose buvau biškį susiknežinus, po kokių keturių mėnesių man irgi kažkas panašaus buvo. Bet prabusdavau aš nuo
skausmo, kuris buvo labai stiprus, bet po kelių valandų praeidavo. Kai skausmo priežasčių nerado, nusiuntė mane pas neurologę ir ji
pasakė lygiai tą patį apie sąlyginius refleksus. Ir išrašė antidepresantų, nes mol kitos galimybės išsivaduoti iš užburto rato nėra.
Pasiskaičiau aš apie tuos refleksus, pasikrapščiau makaulę ir nusprendžiau, kad reikia būti absoliučiu aplamu, kad prabudinėti, kai
skauda, dėl 'sąlyginio reflekso' :)
Vienžo, negėriau aš tų antidepresantų, bet kaip tik šioje grupėje kažkas osteopatiją paminėjo. Paminkė mane osteopatė ir baigėsi
visi naktiniai skausmai ir prabudinėjimai