Tema: Re: Atsibundu kasnakt ta pacia minute
Autorius: DaivaD.
Data: 2012-03-01 13:10:53
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:jinblq$ar$1@trimpas.omnitel.net...
> nu bet tai tas sąlyginis refleksas nė iš šio nė iš to neišsivysto, tam turi būti išorinis dirgiklis ir apdovanojimas. Prisiminkit
> sadistą Pavlovą, kuris šuniukams fistules įsiuvinėjo, lemputes junginėjo ir kitaip juos pypino.

Tas išorinis dirgiklis gali būti visai nereikšmingas. Pvz., žmogus privalgė vakare kažko aštraus, naktį atsibudo, nes norėjo gerti. Kas nors panašaus pasikartojo kitą naktį. Štai jums ir refleksas.

Tie refleksai žymiai labiau veikia mūsų gyvenimą, negu mes galvojam. Pvz, toks atvejis: žmogus, užėjęs į vieną konkretų knygyną, tučtuojau užsimano į tualetą :) Pastebėjęs tokią keistą priklausomybę, prieš eidamas į knygyną rezultatyviai apsilanko tualete, ir ką, vis tiek refleksas veikia kaip veikęs. Todėl ima lankytis knygyne kitoje gatvės pusėje, į kurį jo žarnynas nereaguoja. Čia tikras atvejis :)

 Kai skausmo priežasčių nerado, nusiuntė mane pas neurologę ir ji
> pasakė lygiai tą patį apie sąlyginius refleksus. Ir išrašė antidepresantų, nes mol kitos galimybės išsivaduoti iš užburto rato nėra.

Manau, neurologė suklydo. Yra. Paprasčiausiai - to vietoj nereikalingo reflekso suformuoti kitokį. Reikalingą. Būtent tai naudojama auklėjant ir dresuojant gyvūnus, išgyvendinant visokius netikusius įpročius.