Tema: Re: tupas klausimas: katinas + ...jogurtas
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-19 20:51:31
:) na, taip, kad iš pradžių paragauja jis, o po to mes tai nėra :) tiesiog, kadangi jis atvaro viršgarsiniu vos tik man ištraukus
kokį nudobtą gyvūnėlį iš šaldytuvo, jam būna atpjaunamas ir patiekiamas grobio gabalas. Kadangi jis atvaro - reiškia nori. Kadangi
jis paprastai tą gyvybės rūšį ėda, reiškia tai irgi ne priežastis. Todėl labai įtartina, kad kartais pauosto ir pasiplauna, su
išraiška 'pati ėsk" :]