Tema: Re: tupas klausimas: katinas + ...jogurtas
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-19 12:58:12
kaip turintis uoslę sugedusiai, bet pardavimui tinkamai paruoštai mėsos/žuvies produkcijai. Kartą po žuvies, kurią ėsti atsisakė
katinas, gaminimo, teko atsidurt ligoninėje ir šiaip 2 savaites gaivaliotis. Todėl prieš ruošiant 'šviežią' mėsą ir žuvį jos gauna
katinas. Labai retai, bet kartais, absoliučiai be akivaizdžios priežasties, jis tik pauosto ir nueina. Kadangi nebenoriu daugiau
istorijos pakartoti, tiesiog metu lauk