Tema: Re: Herpes virusas
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-21 15:31:19
Atsakei, lyg būtum odos gydytojas (ko aš nežinau, bet abejoju),
nuodugniai apžiūrėjęs pacientą (o čia jau esu įsitikinus, kad ne).

Sutinku, kad OP išsireiškimas "ant užpakalio vieno "žando"" nėra
vienareikšmis ir man susiasocijavo būtent su ta dalimi, iki kurios šiaip
jau gleivinių pūslelinė (o prie tokios ir yra lytinių organų pūslelinė)
nebeišplinta - juk ir lūpų pūslelinę yra sandūroje tarp lūpos ir veido
odos, o ne kažkur ant žando, su sėdmenimis yra iš principo tas pats..

Todėl ir leidau sau suabejoti tokia griežta diagnoze.