Tema: Re: Herpes virusas
Autorius: ALORA
Data: 2011-12-09 12:48:33
taip, taip, tamsta gerai išmokote pamoką :) Bet būna ne visada taip, kaip parašyta vadovėlyje, čia tik atskaitos taškas. O žinoma
apie virusus yra labai mažai ir niekas, kas susiję su virusais, nėra paprasta, greičiau fuksas. Pasiskaityk klinikinių tyrimų
aprašymus arba gydytojų straipsnius, kurie nėra patekę į WHO apibrėžimus

dėl vaistų - taip. Jie tikrai veiksmingi ir netgi sakoma, kad kai kuriems žmonėms skyrus tinkamą dozę ilgesnį laiką, virusą galima
nuslopinti visam (arba labai ilgam) laikui. Vokietijoje toks gydymas skiriamas nustačius užkrėtimo lygį (virusų IgG/IgM titrus). Man
asmeniškai nepadėjo, bet gydytoja įsitikinusi, kad tai įmanoma