Tema: Re: Herpes virusas
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-20 23:38:54
Juk esam sveikatos (a la medicinos) grupėj ir kalbame apie organus - ir
manau, kad čia interpretacijoms vietos pakankamai mažai, ir lytiniai
organai labai aiškiai apibrėžti - tiek savo vieta, tiek funkcijomis,
tiek tam tikrais požymiais.

Šiaip man būtų nesvarbu, kaip pavadinsi, taip nepagadinsi, kaip sakydavo
mano močiutė, bet kadangi kalbame ne apie seksualines praktikas, o apie
konkrečia ligą, kurią taip užtikrintai "diagnozavo" Am - lytinių organų
pūslelinę (kas, beje, yra gleivinės problema) ant sėdmenų, tai..