Tema: Re: Dėl antibiotikų skyrimo be reikalo
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-19 13:41:10
Am 19.12.2011 12:34, schrieb viskas.bus.gerai:

> Nu gal ir teip, tai ka eiti pro visus ir ieskoti idealaus, gal net
> kitame mieste :)
> Nuo tėvų daug kas priklauso - su tuo nepasigincysi. Bet nuo gydytojo
> irgi nemazai priklauso.

"idealaus gal net kitam mieste" ieškoti gal ir neverta - vis tiek
neprivažinėsi. Bet iš realių variantų pasirinkti geriausią - kodėl gi
ne? Man asmeniškai renkantis visada geriausi variantai būdavo, kai
gaudavau rekomendaciją iš kitų gydymu patenkintų tėvų - reikia prie
progos pasiklausinėti. Čia jau iš anksto ir galima šiek tiek
atsirūšiuoti pagal jų prioritetus, nes juk ne visiems tas pats svarbu
būna...