Tema: Re: Dėl antibiotikų skyrimo be reikalo
Autorius: ALORA
Data: 2011-12-18 12:55:59
1. Lietuvoje padėtis ne tragiška, turbūt lygini nepatyręs sveikatos sistemos niuansų kitose šalyse.
2. Visi reikiami tyrimai ir galimybės jau seniai yra ir visos problemos teatsiremia į gydytojo nesugebėjimą (nenorą, neapsimokėjimą)
pažvelgti į pas jį atėjusio žmogaus problemą individualizuotai, o ne taip, kaip JAM tai labiau apsimoka. Ir dauguma atvejų kažkokių
supertyrimų netgi ir nereikia.
3. Tai mano subjektyvi nuomonė, bet mes gyvename su tais visais vyrusais ir bakterijomis. Mūsų organizme svetimų ląstelių yra labai
daug (neatsimenu procento, bet jis labai didelis :) Bet organizmas suserga, tik kai nesuveikia imuninė sistema. Tad mano labai
subjektyvia nuomone, padėtis pagerėtų, jeigu būtų daugiau dėmesio skiriama gynybai nei puolimui. Bet tai utopija :) Ale aš ties ja
vis tiek dirbu