Tema: Re: neutral skalbimo priemones?
Autorius: audrius
Data: 2011-12-14 16:19:19
hmm, jei tik kvapas problema, tai gali vos ne pramoninio natrio sarmo tada uzpirkt ir nesiparint visiskai - shitas tai visiskai be kvapo, tik reikia neperdozuot... tiesa, kaina jauciu bus kokis 5x pigiau nei pigus milteliai

"[mikro]" <msn@microsoft.com> parašė naujienų news:jca264$4rn$1@trimpas.omnitel.net...