Tema: Re: neutral skalbimo priemones?
Autorius: KG
Data: 2011-12-14 09:29:36
Neutral tai panašu į Ariel, Persil ir kt.
Tik be kvapų, stipriklių, dažiklių ir kito mėšlo
Nu gal kažkiek draugiškesni
Mes jau 5-6 metus naudojam Sonett (ir pan.) augalinės kilmės skalbimo
priemones
Labai patenkinti visapusiškai. Man ir alergija dingo. O buvo atsiradusi
pradėjus naudoti Persil (Vokietijoje pirktą)
Perkant didesnėm pakuotėm per nuolaidų mėnesį (gruodžio mėn kiek dienų iki
Kalėdų tokia ir nuolaida) kaina gaunasi pakankamai protinga lyginant su
Ariel, Persil kokioj maximoj 10l skysčio 115lt
holos.lt

kg