Tema: Re: neutral skalbimo priemones?
Autorius: Kęstas
Data: 2011-12-14 01:56:44

> tai klausimas butu, kazkaip man itartinas jis, kas esat susidure: ar
> prilygsta skalbimo kokybe jis visiems arielams ir t.t. ar ne?

šį klausimą reikėtų formuluoti atvirkščiai ;) juk kalbam apie normalius koncentruotus skalbimo miltelius, tik be smegenų krušimo priedų, o ne apie guminius šunų žaislus ar stebuklingus dumblius. o arielų ir pan. pranašumas tiesiogiai proporcingas ne jų kokybei, o silpnaprotiškų reklamų rodymo per TV3 dažniui ;)

beje, atkreipk dėmesį, kai skalbsi, kad tokio tipo milteliuose nėra visokių spalvotų rutuliukų ir blizgučių, todėl jų reikia kur kas mažiau.