Tema: Re: Patarkit
Autorius: VNO
Data: 2011-11-16 13:47:59
jo, jo, ryte ir diena. man irgi taip buvo.
sakau - pabandyk mano schema: pastos neturi buti daug ir ji neturi putuoti taip, kad lenda pro krastus.
dar tiesa - pastaa danai ta pacia naudoji?
viena is patarimu - koordonaliai kita pasta.
o jei jau putuoja, tai issjauk.

as kai valau dantys, esu kazkaip pasilenkes vir kriaukle.
tas irgi turejo bloga itaka tam iprociui.

dar padejo tai, kad apie tai negalvoji, arba galvoji teigiamai, ir dar: jei jau tik pajauti, kad ateina tas velnias, butinai ko nors pauostyk.

zodziu vat tokie vat reikalai.
kai man taio buvo - jau galvojau eiti pas daktara.
o forumu pakaiciau kruva.

VNO