Tema: Re: Patarkit
Autorius: VNO
Data: 2011-11-16 13:42:07
skaites as apei tai irgi.
ir teoriju yra ir kitu.
del gomurio - irgi nera garantijos.
o pradejau skaityti, kai man ryte tas pats budavo.
o radau sprendima paprasta - mazinti putuojancio pastos keiki ir laikyti galva tiesiai.
ir ___butinai__ nusiteikti atitinakmai.

ir zinok padejo!!!
atsikraciau tos nesamones  thanx god.

o tu itariu ta bloga iproti (vadinu tai butens t psichologiniu iprociu) jau isvystei dar smarkiau.

VNO