Tema: Re: Patarkit
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-16 13:43:11
Nezinau ar psichologinis, bet pvz vakare to "efekto" beveik niekad nebuna. O
ryte ir diena tai nx...

"VNO"  wrote in message news:ja07if$ctd$1@trimpas.omnitel.net...

skaites as apei tai irgi.
ir teoriju yra ir kitu.
del gomurio - irgi nera garantijos.
o pradejau skaityti, kai man ryte tas pats budavo.
o radau sprendima paprasta - mazinti putuojancio pastos keiki ir laikyti
galva tiesiai.
ir ___butinai__ nusiteikti atitinakmai.

ir zinok padejo!!!
atsikraciau tos nesamones  thanx god.

o tu itariu ta bloga iproti (vadinu tai butens t psichologiniu iprociu) jau
isvystei dar smarkiau.

VNO