Tema: Re: Spaudimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-25 22:51:18
manau, kad žemas kraujospūdis čia ne prie ko. Teisingai Rūta sako, reikia koncentruotis į galvos svaigimą. Nuo žemo kraujospūdžio
gali truputį pasvaigti galva, pvz., staigiai pašokus iš lovos po ilgo gulėjimo ar staigiai atsistojus po ilgo tupėjimo. Kartais net
akyse aptemsta ar jonbabaliai paskraido.  Bet tokia įvairialypė fizinė veikla, kaip šokiai, tokių simptomų nesukelia. kaip minėjau,
pati visą gyvenimą turiu žemą kraujospūdį ir esu labai daug šokusi, darbo tarybinėj šokių mokykloj, o krūvis ten buvo tikrai
nemažas. Bet niekad nebuvo problemų su galvos svaigimu

Gal reiktų padaryti galvos MRT...