Tema: Re: Spaudimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-22 11:14:13
Vieni rekomenduoja, kiti ne :) Rekomendavimo priežastys gali būti įvairios ir nebūtinai tavo naudai. Žmogas yra chemijos
laboratorija, kurioje esant tam tikroms medžiagoms ir tam tikram jų kiekiui vyksta tam tikros reakcijos ir virsmai. Kiekviename daug
maž normaliame organizme yra susistygavusi tam tikra cheminių elementų pusiausvyra. Jeigu tu turi Mg pakankamai, vartodamas jį
(darant prielaidą, kad organizmas jį įsisavins), gali apturėti jo per daug ir tavo pusiausvyra išsibalansuos. tai yra, gali net
atsitikti, kad dėl magnio pertekliaus tau pasireikš kitų elementų trūkumo simptomai, nors tų elementų tau ir netrūks. Tiesa, dauguma
elementų įsisavinama prastai, todėl net ir per daug vartojant Mg pas tave nepadidės visai arba nepadidės tiek, kad pasireikštų
nepageidaujamas poveikis. Bet tas papildomai suvartota medžiaga niekur nedings, ji -blogiausiu atveju- ims kauptis arba pasišalins
per kitas sistemas. Pvz., per inkstus. Tavo inkstai tuo tarpu irgi apskaičiuoti tik tam tikram tos medžiagos kiekiui ir jos
perteklius jiems kenks.
Tai va tokia teorija. Todėl 'papilduose' (parduodamose ne vaistinėse) dažniausiai dozės yra tokios menkos, kad poveikio neturi
visai. Išskyrus placebo :) Tokiu atveju, didžiausias poveikis bus prikėjo ir pardavėjų kišenei. Tik su skirtingais ženklais ;)