Tema: Re: Spaudimas
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-16 12:52:50
Am 16.06.2011 11:27, schrieb zZz:

> Ne normoje esmė. Šokiuose turi atlikti stiprius, staigius judesius, o kai po -niolikos taktų pradeda galva suktis ir koordinacija sutrinka - gali jau nebešokt, nes tikrai didelis š atrodo.

> Taip. Prisėdom ir pamąstėm klausimu "kas tai gali būt?", surašėm įvairių idėjų kalną ir traukėm iš dėžės. Ištraukėm "žemas spaudimas". Dabar aiškinamės, kaip pataisyt. Tikrai linksma, siūlau ir kitiems pabandyt :)

IMHO tavo aprašyta reakcija nėra "normali", ir man atrodo, kad žemas
spaudimas čia  - gerų geriausiu atveju tai tik kažkokio kitokio
reguliacinio sutrikimo simptomas (o gal net atsitiktinis sutapimas).

Aš asmeniškai nuėjus pas gydytoją skųsčiaus ne žemu spaudimu, o būtent
galvos svaigimu ir koordinacijos sutrikimais _po_ staigios apkrovos.
Tokie simptomai, beje gali būti ne tik dėl žemo, bet ir dėl aukšto spaudimo.

Gal reikėtų pasiieškoti kokio sportininkus gydančio gydytojo. Be to,
būtinai pasidaryčiau kardiogramą su apkrovos testu, ypač atkreipiant
dėmesį į pulso atsistatymą.

Jeigu yra noro ir galimybių terliotis, kokias tris-keturias savaites
reikėtų matuoti spaudimą ir vesti dienoraštį: spaudimą matuoti bent tris
kartus per dieną galimai tuo pačiu metu (ir jūsų atveju papildomai
matuočiau prieš treniruotę / po treniruotės bei prasidėjus visokiems
fokusams) ir užrašant svarbiausius dienos įvykius (paskaitos,
laisvadienis, treniruotė, laida, vakararėlis, kelionė ir pan.). Kartais
tai padeda atsekti labai tiesioginį sąryšį ar su dienos režimu, ar su
kokiais nors konkrečiais veiksmais.