Tema: Re: apie piktą vaistininkę ir savigydą
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-27 12:41:02
Nu gerai, tu pasirengusi, ir pajėgi - bent kol kas ir tokiom ligom,
kuriom sergi. Ir jeigu jau paliksim nuošaly visus vienišus, invalidus,
ar šiaip mažai pajamų turinčius - ar dar galėsi apmokėti vaistus ir
reikalingą gydymą, jeigų (jokiu būdu niekam nelinkiu) prireiktų kaulų
čiulpų transplantacijos vaikui? O dviem vaikam? Čia neišgalvotas
pavyzdys, pažįstu konkrečiai vieną labai tokią nelaimingą šeimą... Ir
tada sąskaitos skaičiuojamos nebe tūkstančiais, bet 100 tūkstančių - eurų.

Panaši sistema "moku tiesiai-gaunu" egzistuoja Amerikoj, ir jeigu bent
kiek pasidomėsi, pamatysi, kad tai nėra TAS sprendimas ir sveikatos
apsaugos reforma, kurios būtinumą jie ten visi pripžįsta ir kurios
įvykdymą Obama buvo užsirašęs ant savo rinkiminių vėliavų, yra vienas
labiausiai "nesukramtomų" socialinių skaudulių, kuruos JAV žiaumoja jau
ar ne 50 metų. Irgi galėčiau papasakoti istorijų iš pirmų lūpų...

Nesakau, kad viskas gerai su tom ligonių kasom ir jų politika, labai
netgi negerų dalykų yra. Bet jeigu rinktis tarp abiejų principų kaipo
tokių - aš už ligonių kasas.