Tema: Re: apie piktą vaistininkę ir savigydą
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-27 10:48:55
už atsakomybę turi būti atitinkamai mokama. Aš asmeniškai pasirengusi sumokėti iš savo kišenės, kad geras gydytojas uždirbtų tiek,
kiek jo darbas yra vertas. Man tai yra daug pigiau ir geriau, nei mokėti nerealias bapkes ligonių kasai, kuri daugiau mokės VISIEMS
gydytojams ir aš būsiu tik trečias šriubelis išklerusioj sistemoj