Tema: Re: apie piktą vaistininkę ir savigydą
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-26 09:03:48
Nu ką aš žinau... Nu taip, lietuviški man nesakė, kad išsigalvoju - bet
davė suprast, kad su durniais nediskutuoja :) :) Šiaip tai galima
(beveik) bet kokį faktą pasukti įvairia puse - pvz., sakyti, kad
vokiečiai gydytojai bent parodo, kad nesupranta (ir tada ramiai gali
varyt ieškot sekančio kuris  - gal - supras), o lietuviai moka parodyti,
kad ieško (ir gaišta tavo laiką... bet - gal- išgydys vien tuo, kad tu
tiki, jog yra nauda, a la placebo efektas) :) Tam tikra prasme gydytojai
taikosi prie "klientūros" ir reaguoja taip, ko iš jų tikisi / yra
įpratusi tikėtis dauguma.

O kad bet koks tyrimas duoda tik tiek naudos, kiek gydytojas sugeba jį
interpretuoti, tai čia seniai žinoma tiesa - kaip ir visur kitur,
įrankius turėti neužtenka, reikia mokėti jais ir naudotis. Ir meistras
(o jeigu dar ir ne tik patyręs, bet ir su talentu!) vos ne plikom rankom
padarys daugiau, nei neišmanantis su super-duper technologijom. O tokių
(savo specialybės meistrų) niekur nėra per daug.