Tema: Re: miegas
Autorius: bzik
Data: 2011-03-22 11:44:13
puikiai suprantama busena. Mano atveju sapnu dazniausiai neprisimenu. Tiesiog ir po 8-9 valandu miego yra nuovargis - miego laikas nekokybiskas del nerimu, kurie nakti lenda sekmingiau nei diena, kai slopinami kita veikla. Kazkiek padeda fizinis darbas po protinio, visiskas demesio objekto pakeitimas.