Tema: Re: Dalyvavimas klinikiniuose tyrimuose
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-08 21:11:20
teisingai, bet tai yra vienintelis būdas patikrinti, kur pvz., yra vaisto poveikis, o kur ligos. Svarbiausia, kad teigiamą poveikį
patiria labai daug placebą vartojančių, kartais skirtumas ne daugiau nei 10 proc. ir net mažiau. Žmonės dalyvauja tokiuose
tyrimuose. Be tokių tyrimų vaistų poveikis būtų tiriamas juos pardavus pacientams, kaip anksčiau. Žinoma, yra žmonių, kurie susirgę
tvarkingai laukai mirties ir neieško jokių alternatyvų. Bet kai kurie skęstantieji ir šiaudo griebiasi (ir ačiū jiems). O
klinikiniai tyrimai tai netgi ne šiaudas, o rąstas. Nu gerai, ne rąstas, bet lenta :)