Tema: Re: help - kudikiui negerai
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-18 18:21:07
tai nepadės, nes mano vaikai nekraujavo., tai visiškai ne tas pats. Kaip sakė CatBlack, reikia nustatyti diagnozę. O kai liks tik
virškinimo sutrikimas, tada galėsim pabendrauti, nes išariau šiuos dirvonus su 2 vaikais. Mano meilas alorospastas et gmail com, bet
šiam etape tikrai ne mano pagalba reikalinga