Tema: Re: help - kudikiui negerai
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-18 15:49:41
atrodo, kad čia daug problemų, kurios nelabai arba nebūtinai susijusios viena su kita.

1. antibiotikai galėjo nudaigoti žarnyno mikroflorą, ypač tokiam mažam kūdikiui ir ji kartais atsistato labai sunkiai (kiek laiko
praėjo po viruso, kokio amžiaus dabar tas kūdikis?) Mano sūnui mikroflorai atstatyti buvo skiriama bifidobakterijų su
laktobakterijos (šiuo atveju tai Bifolac, bet gal reikia kito preparato) ir kasos fermentų. Jam tada buvo 2 mėn. Viruso ir kraujo
jis neturėjo, bet visi kiti požymiai buvo tokie patys. Jokie mano mitybos pakeitimai absoliučiai jokios įtakos sūnaus savijautai
neturėjo, nors ilgainiui teko valgyt tik troškintas morkas, nuo ko pati vos nenusipaipaliojau :)
2. dukros koprograma irgi nuolat rodo uždegimą, nors joks patogenas neauga. Viršinimas šiek tiek sutrikęs, žarnynas pilnas dujų.
Tokiu atveju ultragarsu žarnų pamatyti negalima! Aprašyti požymiai labai būdingi virškinimo sutrikimui susijusiam su tam tikrų
medžiagų trūkumu, kuris dažnai fiziologinis (išaugamas). Aišku, nustačius ko trūksta vaikui galima labai padėti, ta prasme,
palengvinti etapą iki organizmo savireguliacijos išsivystymo.
3 Alergija nekraujuoja. Nereiškia, kad jos nėra (turbūt čia turima omeny netolerancija - gali būti pieno, cukraus arba duonos). Bet
kraujuoti turi kažkoks organas ir tai reikia nustatyti. Ką reiškia, svoris neauga? Nevalgo ir neauga, ar valgo, bet viduriuoja ir
todėl neauga?