Tema: Re: treniruokliu sale Kaune pradedanciajam
Autorius: ManXP
Data: 2010-11-15 11:59:46
Be abejo galima... Bet nemanau, kad rudeni pyljant lietui ir puciant vejui
(arba ziema sningant) butu labai didelis noras sportuot gryname ore.

Be to, man asmeniskai salej didesne motyvacija - nes matau aplink
sportuojancius zmones. Ir siaip manau sutiksi, kad salej galimybes sportuot
yra daug didesnes. Siuo atveju aisku kalbu apie svoriu tampyma (nes butent
to klase zmogus), o ne apie begiojima/plaukima