Tema: Re: hsv-2
Autorius: ALORA
Data: 2010-11-10 21:58:44
eritrocitu nusedimo greitis turbut. Bet 2 tai norma. Ir apskritai, tai labai
slidus rodiklis, stipriai susijes su hemoglobino kiekiu ir hematokritu, nera
labai specifinis kazko rodiklis. Zodziu, palyginti su CRB, eritrocitu
nusedimo greitis gali rodyti belenka :) Ir jeigu geras ENG, nebutinai bus
geras CRB.

O eozinofilus nustate?