Tema: Re: hsv-2
Autorius: Augis
Data: 2010-11-10 16:46:02
:) Galvoje tik niezulys bei sausa oda , nedaug pleiskanu, bet niezti
tose paciose vietose daug maz, nusikasau iki kraujo dazniausiai. Padeda
nizoral,
bet laikinai.

Del berimu krutines srityje - kankina apie metus laiko. Tai praeina tai
atsiranda. Tai yra
nieztantis, raudonai pabertas plotas krutines viduryje. Kuo daugiau kasai -
tuo daugiau
shakes buna:)
Visokiu vaistu rase (siuo metu israsyti Imacort), taciau veiksmingiausias
mano atrastas
paprasciausias cinko oksidas,bet labai trumpalaikis efektas.
Klinikose odos spec. nezinojo is kur atsiranda, sake tiesiog panasu I
seboreja ir daryk
ka nori. Skrandyje problemu nerado. Paeme megini del B36.0, dar rez nera.

Del HSV2, tikrai maciau rezultatuose XX mg/l skaiciu (CRB?), ir man atrodo
jis buvo apie 10-20 :((
Dar karta eisiu paziuret rezultatu - kaip suprantu jeigu jisai daugiau uzh
5 - tada jau tikrai
HSV2!!

Visas "nauji" berimai atsirado gal 1 dienos intervale, o poto ju nedaugejo -
tiesiog jie patys keitesi
kazkaip, didejo ar pan. Dabar tai yra 14 diena, o vaizdas tokie 5-6 raudoni
taskai pakile, neatrodo
jog jie vandeningi ir neatrodo jog is ju pasidarys dar kas nors -
greiciausiai po biski isnyks, bent
jau taip atrodo. Keli is ju jau buvo atsivere kaip zaizdos, bet beneocyl
greit uzgyde.

Is tikro manau cia neimanoma nustatyti is tiek informacijos keik zinau kokia
cia liga.

"ALORA"  wrote in message news:ibead4$6cu$1@trimpas.omnitel.net...

yra galimybe nustatyti HSV2 imunoglobulinus IgG ir IgM kraujyje. Lietuvoj
gali sau leisti ta paranoja ir kreiptis i bet kuria laboratorija privaciai
:) Aisku, geriau sita klausima uzduoti gydytojui, ka tavo atveju butu
patikimiau nustatyti.
Seborejinis dermatitas cia tokia gudri diagnoze :) Ta prasme, yra kazkokie
suragejusios odos dariniai ir odos pazeidimai. Ale diagnoze nepasako, kas
nepasako, kas tai sukele. Grybelinei infekcijai irgi budingos pusleles ir
sasai. Gali buti priezastis ir alergija.

Bet dabar nauju berimu neatsiranda ir pradejo baneocino tepalas?