Tema: Re: hsv-2
Autorius: ALORA
Data: 2010-11-10 17:35:24
na, CRB tikrai nerodo KOKS vyrusas :) vertes 10-50 vadinamos virusiniu
profiliu (kuris beje budingas ir lokaliia bakterinei infekcijai), o virs 50-
bakteriniu. Bet 12 diena vertes greiciausiai jau buvo nukritusios. Gydytojas
greiciausia atsizvelge ir i kitus parametrus, sakydamas, kad tai vietine
bakterine infekcija ar kazkatai. Antra vertus, herpeso berimas gan
specifinis. Trecia vertus, rukant normali CRB verte yra iki 25 mg/l.
Ketvirta - jeigu yra odos reakciju visur, kazi ar tai del HSV2