Tema: Re: hsv-2
Autorius: Augis
Data: 2010-11-10 18:22:27
Na va, pasirodo as pamelavau - CRB tyrimo man nedare, nes atseit "nusedimas"
yra 2 ...
ka tai reiskia?? Ka reiskia tas nusedimas ir kokios buna reiksmes viso to.
Ir zodziu sake jei nusedimas geras, tada ir CRB bus norma.
P.S. nerukau niekada. Nors kartais taip noretusi uztraukt prisiskaicius apie
ligas...

"ALORA"  wrote in message news:ibee3s$bch$1@trimpas.omnitel.net...

na, CRB tikrai nerodo KOKS vyrusas :) vertes 10-50 vadinamos virusiniu
profiliu (kuris beje budingas ir lokaliia bakterinei infekcijai), o virs 50-
bakteriniu. Bet 12 diena vertes greiciausiai jau buvo nukritusios. Gydytojas
greiciausia atsizvelge ir i kitus parametrus, sakydamas, kad tai vietine
bakterine infekcija ar kazkatai. Antra vertus, herpeso berimas gan
specifinis. Trecia vertus, rukant normali CRB verte yra iki 25 mg/l.
Ketvirta - jeigu yra odos reakciju visur, kazi ar tai del HSV2