Tema: Re: "Paslaptingas garsas"
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-10-13 17:23:18
Taip, Saulės g. Ir kaip iš nuotraukos matai iki elektrinės tiesus matomumas.
Aš tikiu, kad antram aukšte, kur nėra elektrinės tiesioginio matomumo
nesigirdi. O negirdėti galėjai dar ir dėl to, kad paprasčiausiai neatkreipei
dėmesio. Aš ir pats iš pradžių kai atsikrausčiau nesupratau, kame reikalas.
Pradžioje tiesiog buvo diskomfortas. Kažkas ne taip, ir nesupranti, kas ne
taip.